Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Je-li pravda, co říkal p. Rozumek, řed. org. na pomoc uprchlíkům, že nepřebírá-li Maďarsko v daném termínu běžence zpět, tak je naše chválená policie vypustí do českého prostoru. Nechce se mi tomu věřit, ale Rozumek by to měl vědět. O něco dál jsem napsal k tomuto tématu článek.

0 0
možnosti
MK

P.S.

Rozumek včera ve studiu ČT24.

0 0
možnosti
Foto

Je naivní si myslet, že sám věří tomu co říká.   Někteří lidé jsou v tomto nepoučitelní a vždy jim na ty jejich kecy naletí.

0 0
možnosti
Foto

Dnes existuje ještě spousta lidí, kteří jsou schopní se docela hodně nahlas smát tomu, že ekonomické oslabení Evropy pomocí islámských nájezdníků (a naopak posílení vlivu Ruska a USA), bylo dlouho předem "někým" naplánováno.

0 0
možnosti
MK

No, já nevim, jestli to,co pan Chovanec rekl,stačí. Řekl,odjel,no a co bude dál? Myslíte, že se toho ti bezenci zaleknou? Prý jsou bez dokladu,maji být vyhoštění, tak co tu ještě dělají? Kdy dojde k jejich transportu? A kam? Tohle bych od pana ministra ráda slyšela.

2 0
možnosti
DS

Karma, taky mne účast a vyjádření pana ministra potěšilo.

0 0
možnosti
LR

Panu ministrovi je třeba vyslovit dík. Chvíli řečnil jako ministr a nepodrážel kamarády.

2 0
možnosti
AS

A24d48a48m 26S47t64a79v57a

1. 8. 2015 10:55

Taky jsem si uvědomil to Chovancovo vyjádření a vyslovil jsem mu své uznání. Byť jen pro sebe.

0 0
možnosti
PS

R^ Karma pán Orlík.

0 0
možnosti

Mnoho pravdy je ve vašem blogu. Karma. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 288
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1090x
Zajímám se o dění okolo nás

Seznam rubrik