Samotné obvinění docenta Martina Konvičky naznačuje, že je po právní stránce něco špatného v naší společnosti. Ve své horlivosti při obraně práv a svobod občanů ČR použil nadsázku o semletí muslimů do masokostní moučky. Obvinit ho za tuto nadsázku je asi tak moudré, jako obvinit milence za větu, že umiluje milenku k smrti, nebo obvinit autory článků na seznamu.cz z navádění k „ublížení na zdraví“ za větu, že ta nebo ona modelka „je k nakousnutí.“ Copak není nadsázka záměrné přehánění skutečnosti s cílem zdůraznit subjektivní závažnost?
Státní zástupce prohlásil v TV, že "má za to, že svým jednáním veřejně podněcoval k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině a náboženství. V tomto případě konkrétně tedy vůči náboženství islámskému“. Nespletl si státní zástupce příčinu s následkem? Není snad odpor k islámu následkem zrůdností jeho vyznavačů? Doufám, že žádný řádně vystudovaný soudce nevynese jiný rozsudek, než osvobozující.
Kdo opravdu podněcuje, tj. vyvolává, způsobuje, iniciuje či provokuje k odporu k islámu? Je to opravdu český Blok proti islámu, německá Pegida nebo anglická EDL? Bouři odporu, hnusu a někdy i nenávisti vyvolávají samotní vyznavači islámu svými zrůdnými, bestiálními zločiny po celém světě. Jistě, podělaní politici a ti, kteří se islámem živí, budou tvrdit, že zločiny vyznavačů islámu „nemají nic společného s islámem“, jakoby tito hrdlořezové vyznávali buddhismus nebo křesťanství.
Pravda je ještě nebezpečnější. Každý učitel islámu v ČR porušuje paragraf 356 trestního zákona, podle kterého je docent Konvička obviněn, hned dvakrát: zaprvé podněcuje vyznavače islámu k nenávisti ke všem ne-muslimům a zadruhé svým úsilím šířit v ČR islám, včetně práva šaría, čímž podněcuje k omezování práv a svobod příslušníků ČR. Každý učitel či vyznavač islámu je povinen řídit se příkazy koránu, který je podle muslimů neměnitelné slovo jejich božstva. A právě korán je příčinou všeho zla. V úsilí plnit jeho příkazy rozpoutávají muslimové krveprolévání po celém světě. Korán nejen přikazuje zabíjet ne-muslimy, v nejlepším případě je ponižovat, zotročovat a vyžadovat peníze za to, že jim nepodřežou hrdlo.
Kdyby to vymahatelé práva a spravedlnosti mysleli s právem vážně, museli by zakázat distribuci koránu stejně tak, jako není povoleno veřejně šířit obsah Mein Kampfu. Proč? Islámská posvátná kniha totiž naplňuje skutkovou podstatu paragrafu 355 našeho trestního zákona. Tento paragraf zakazuje hanobení národa nebo skupinu osob pro jejich vyznání. Na několika místech označuje korán židy coby vyznavače judaismu za prasata a opice. Jak je to možné, že je dovoleno vyznavačům islámu beztrestně urážet příslušníky židovského národa a zneuctívat jejich náboženství? Jestliže někdo spálí korán, skončí patrně u soudu, pakliže jeho život neukončí zuřivý muslim. Kdo by však spálil Bibli, tomu se nic nestane. Tomu se říká rovnost před zákonem?